Regulamin Forum

Wszystkie zasady obowiązujące na forum.

Regulamin Forum

Postprzez Throntee » 30 kwi 2013, o 15:44

§1 Ogólne:

I. Rejestracja na forum jest darmowa i wiąże się z akceptacją Regulaminu Forum.
II. Niniejszy regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum, zarówno zwykłych użytkowników jak i administracji.
III.Forum służy do komunikacji między graczami Hand-Ball-Game.
IV. Każdy użytkownik zobowiązany jest do korzystania tylko z jednego, konta.
V. Administracja zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszego regulaminu w razie konieczności.
VI. Handel kontami forumowymi jest zakazany.

§2 Niedozwolone treści:

I. Ogólne
Na forum (tzn. w postach, tytułach wątków, nickach, podpisach, avatarach, polach profilu itd) niedozwolone jest umieszczanie treści:
- pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii oraz innych przeznaczonych do oglądu tylko przez osoby pełnoletnie
- ukazujących i nawołujących do przemocy
- propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające
- wulgarnych, także wulgaryzmów użytych w formie ocenzurowanej lub obcojęzycznej
- obrażających użytkowników forum lub inne osoby
- zawierających groźby odnoszące się do życia realnego
- wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów dyskryminacji
- napisanych w sposób nieczytelny i niezrozumiały dla każdego użytkownika - unikamy tzw. pisma pokemonowego (np. lUbIE tO fOrUm)
- reklamujących inne, konkurencyjne gry/fora/portale z wyjątkiem innych produkcji administracji Hand-Ball-Game
II. Linki
- zabrania się zamieszczania linków prowadzących do stron niebezpiecznych (wirusy, trojany), niedozwolone jest też zamieszczanie linków do złośliwych, ale nieszkodliwych skryptów (linki wylogowujące z forum, wyskakujące okienka trudne do wyłączenia) - za zawartość takiej strony odpowiada osoba, która umieściła go na forum
III. Odpowiedzialność
- obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące na forum treści, zwłaszcza za materiał, do którego prowadzą zamieszczane na forum linki - zabronione jest wszelkie powielanie i cytowanie treści zabronionych


§3 Prowadzenie dyskusji:

I. Zakładanie tematów
- tematy należy zakładać w odpowiednim dziale, każdy dział zaopatrzony jest niewielkim opisem oraz regulaminem, które należy przeczytać
- niedozwolone jest zakładanie tematów, gdy w danym dziale forum znajduje się już temat o identycznej treści lub rozwiązujący dany problem - przed napisaniem należy więc przejrzeć forum, użyć opcji "Szukaj" i/lub przeczytanie FAQ
- zabrania się zakładania kilku identycznych tematów w tym samym dziale lub zakładania ich w różnych działach forum
- tytuł tematu musi informować o jego treści - należy więc unikać tytułów tematów takich jak: "Pomocy", "Mam błąd", "Jak to zrobić", itd
II. Pisanie postów
- posty nie mogą mieć niedozwolonych treści (§2 Niedozwolone treści)
- w przypadku zakładania nowego tematu - użytkownik forum powinien przedstawić problem czytelnie i rzeczowo, w przypadku udzielania odpowiedzi - nie należy z niego zbaczać
- użytkownicy forum powinni starać się wnieść swoje zdanie do dyskusji, ale nie potępiać, mieć szacunek dla cudzych poglądów i nie osądzać gustów innych ludzi
- sprawy prywatne lub wymagające reakcji określonej osoby należy załatwiać przez PW lub maila, apel na forum należy traktować jako ostateczność
- zabroniony jest double posting tj. pisanie jednego postu pod drugim, w przypadku chęci dopowiedzenia czegoś należy użyć opcji "edytuj"(dozwolone jest odświeżanie tematów, ale dopiero po 24 godzinach od ostatniego postu)
- posty muszą być przejrzyste, zabrania się nadużywania opcji kolorowania, pogrubiania, podkreślania, kursywy, powiększania tekstu, wyjątkiem są posty i dopiski moderatorów mające na celu zwrócić uwagę osób wypowiadającym się w temacie
- niedozwolone jest wchodzenie w kompetencje moderatorów i zachowywanie się jak dodatkowi członkowie obsługi forum, wskazane jest natomiast zwracanie uwagi moderatorom o nieprzestrzeganiu regulaminu za pomocą opcji "Zgłoś" lub na PW, podając link do problemowego wątku lub postu
- niedozwolone jest floodowanie- zakaz ten dotyczy także tytułów tematów
- w postach nie należy umieszczać grafik o dużych rozmiarach lub objętości
- zabronione jest pisanie postów nic nie wnoszących do dyskusji(offtopic)
- należy starać się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii i interpunkcji
- zabronione jest cytowanie wypowiedzi wulgarnych, obraźliwych lub w jakikolwiek inny sposób łamiących regulamin
- istnieją kolory, które są zakazane do używania dla użytkowników bez jakiejkolwiek rangi - użytkownikom bez rangi bezwzględnie nie można używać żadnych kolorów na forum


§4 Podpisy i Avatary:

I. Podpisy
- cały podpis musi się mieścić w przestrzeni 640 pikseli szerokości i 240 pikseli wysokości
- podpis może zawierać obrazki, jednak należy zadbać aby ich rozmiar był możliwie jak najmniejszy
- podpis nie może zawierać błyskających animacji
- podpis może zawierać tekst w normalnym - domyślnym odcieniu, administracja gry może używać kolorów
- w przypadku zamieszczania tekstu, należy ograniczyć liczbę linijek do minimum, starać się nie używać dużej czcionki ani enterów
- podpis nie może zawierać niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści)
- podpis nie może łamać praw autorskich
- podpis nie może odnosić się do innych for/gier/portali, wyjątkiem są produkcje administracji Hand-Ball-Game
II. Avatary
- cały avatar musi się mieścić w przestrzeni 90 pikseli szerokości i 90 pikseli wysokości
- avatar nie może zawierać błyskających animacji
- avatar nie może zawierać niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści)
- avatar nie może łamać praw autorskich
- avatar nie może odnosić się do innych for/gier/portali, wyjątkiem są produkcje administracji Hand-Ball-Game


§5 Kary:

|. Rodzaje Kar
a) Upomnienia - nadają Moderatorzy
b) Warny - nadają Moderatorzy
c) Bany - nadają Administratorzy i Administratorzy Forum
II. Karane Przewinienia
a) Upomnienia:
- pisanie w złym dziale
- pisanie nie na temat - tzw. Offtop
- brak zastosowania do wzorów w działach, w których takowy obowiązuje(24h na dostosowanie się do wzoru)
- umieszczenie nieregulaminowy podpisu(24h na dostosowanie się do regulaminu)
b) Warny:
- używanie kolorów w treści wiadomości
- pisanie postów, nie wnoszących nic do rozmowy - nabijanie postów np "super pomysł", "jestem za"
- pisanie postu pod postem
- pisanie nie na temat - tzw. Offtop - w przypadku, gdy upomnienie jest lekceważone
- nadużywanie opcji "Zgłoś" oraz zgłaszanie postów regulaminowych
- zachowania pseudo-moderatorskie
- wszczynanie awantur i
- brak kultury
- brak zastosowania do wzorów w działach, w których takowy obowiązuje(w przypadku niesubordynacji po upływie 24h od upomnienia)
- umieszczenie nieregulaminowy podpisu(w przypadku niesubordynacji po upływie 24h od upomnienia)
c) Bany:
- używanie słów budzących kontrowersję - przekleństwa - 1dzień - 7dni
- łamanie regulaminu - §2 Niedozwolone treści: 1 dzień - ban stały
- reklamowanie innych stron/gier/portali www: 1 dzień - 30 dni
- zakładanie kilku identycznych tematów: 1 dzień - 7 dni
- kumulacja wykroczeń - zebranie 5 warnów - 7dni; każde kolejne 5 warnów to dodatkowe 7 dni, np 10 warnów - 14 dni, 15 warnów - 21 dni itd.
III. Zgłaszanie wykroczeń
W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika forum należy zgłosić to do moderatora danego działu korzystając z jednego ze:
- naciskamy przycisk "Zgłoś" znajdujący się pod postem i podajemy krótki, ale rzeczowy powód
- wysyłamy PW (prywatną wiadomość) do moderatora zajmującego się danym działem z opisem problemu i linkiem do problemowego tematu lub postu.
IV. Odwołania
a) Upomnienia/Warny
- przypadku odwołań co do upomnień/warnów należy w pierwszej kolejności kontaktować się z Moderatorem odpowiadając na automatycznie generowaną prywatną wiadomość wysyłaną podczas udzielania ostrzeżenia przez danego Moderatora
- w przypadku braku rezultatu w rozwiązywaniu problemu można zwrócić się do Globalnego Moderatora odpowiadającego za danego Moderatora, a w ostateczności do Administratora Forum
b) Bany
-w przypadku odwołań lub chęci poznania przyczyny bana na forum, należy skontaktować się poprzez PW/email z Administratorem Forum
- zdanie Administratora jest ostateczne, w przypadku jego jednoznacznego stanowiska dalsza dyskusja na temat kary jest zabroniona

Obecna forma regulaminu obowiązuje od dn. 20 maja 2013 roku.
Throntee
Gracz
Gracz
 
Posty: 201
Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 15:58
ID S1: 3
ID S3: 0

Powrót do Regulaminy Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron

x